неділю, 3 грудня 2023 р.

Ласкаво просимо до світу книг!

Книжки – це переплетені люди.
О.С.Макаренко

      "Найкраща і найдорожча книга - та, яка за прочитанням не залишає мене в колишньому стані; книга, яка пробуджує в мені нове благородне почуття, або нове велике прагнення, або нову високу думку; книга, яка рухає мене з місця або змушує рухати тих, що знаходяться навколо, книга, яка пробуджує мене від глибокого сну, або змушує вискочити з бруду байдужості, або веде на дорогу, де я розв'яжу один із життєвих вузлів," - говорив Аїн Ар-Рейхані.
      Саме такі книжки живуть у нашій шкільній бібліотеці.
    Приходьте до нас – і ми допоможемо вам знайти нових друзів серед книг та серед наших постійних читачів! Пишіть нам kniga7rt@gmail.com
  
       

2 коментарі:

  1. Согласен, красивые слова. а картинка мне тоже понравилась. Один раз видел ее на http://amalgoo.com/, потом долго искал и сейчас скопировал.

    ВідповістиВидалити